Elinsa- All For you

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Michael Jackson <3

Av Elin - 11 augusti 2009 19:39

Shaa..
Jag vet hur många som kommer hata mig nu, men va fan man får vem gilla vem man vill. Jag tror jag har blit besatt av Michael Jackson.

Kanske ska skapa en M.J blogg :-) Nää orka. Orkar inget. Jag fattar om ni inte vill läsa min blogg. Ni tänker väl,

-Men va fan denhär bloggen är skit tråkig hon skriver ju aldrig nåt.

Men vad fan ska ma skriva om då.. Skicka kommentarer om vad ni vill att jag ska skriva om. Hälst innan min blogg blir en ända stor skit hög. ( Som det typ redan är )


Ska föröka skriva innan jag går till kudden. Om jag inte skriver så skriver jag God natt nu.


  God natt o Pözz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 12 augusti 2009 11:40

Heej alla läsare..    Nu har jag beslutat mig för att skapa en ny blogg du hittar den på www.shaalto.blogg.se.   Kommer skriva om mode å sånt. Vi syns där. Kommer sakna min blogg väldigt mycket. Men va fan man måste ju förnya sig !!   See yeah.. Pö...

Av Elin - 8 augusti 2009 13:56

Ja det kan man säga att jag är. Kristoffer är som en magnet på mig. Fast han är ju så sööt. Lite sjuk också. Men det kan ju vem som hälst va. I morgon blir det hundutställnig med yoyo (jojjo utalas det) och pappa. Och efter det ska vi ha valpträff me...

Av Elin - 30 juli 2009 11:13

Halloj. Nu har jag inte  bloggat på ett tag. Det har inte funnits tid för att blogga. F*n då var man sjuk igen. Nu ska Ebba, Lindas flicka komma upp och hålla mig lite sällskap :)    Igår var vi på Kneippbyn, där var Kajsa, Per, Linda, Ebba, jag och ...

Av Elin - 4 juli 2009 16:49

Vet att jag inte har skrivit på ett tag. Men ni vet det är sommar så man hinner inte med lika mkt.   Har prec gått förbi spökhuset. Inte kul     Jag läser en skit bra bok. Den heter Alexis val.     Hejdå. ...

Av Elin - 30 maj 2009 21:41

Det blev en mycket trevlig kväll. Maria fick jätte fina grejer. Som: Nagelak pinsett o nagelfil i en, Blommer i en. Ja jag vet inte riktit vad hon mer fick. Det var någon sorts hand kräm också. Men dat var kul. Imorgon ska vi på hundutställning. Det ...

Presentation

Omröstning

Ditt favorit djur
 Häst
 Katt
 Hund
 Hamster
 Marsvin
 Kanin
 Orm
 Spindel
 Papigoja
 Undelat
 Kameleiont
 Fiskar
 Ko
 Får
 Höna
 Åsna
 Övrigt djur
 Gillar alla djur
 Jag har inget favorit djur
 Jag hatar alla djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards