Elinsa- All For you

Alla inlägg under maj 2009

Av Elin - 30 maj 2009 21:41

Det blev en mycket trevlig kväll. Maria fick jätte fina grejer. Som: Nagelak pinsett o nagelfil i en, Blommer i en. Ja jag vet inte riktit vad hon mer fick. Det var någon sorts hand kräm också. Men dat var kul. Imorgon ska vi på hundutställning. Det ska bli roligt. Fast den skriver jag mer om i morgon för du ska jag sova.

God natt!

Mig <3

Av Elin - 30 maj 2009 16:47

Snart kommer alla gästerna!

Hoppas det blir roligt att ha så mycket med folk här.

 När vi var och handla förut idag så köpte vi:

  • Korv
  • Korvbröd
  • Olika potatis sallader
  • Dricka
  • Baby mat
  • Grill kål
  • Chips
  • Tårta
  • Jord
  • Blommor
  • Pålägg

Ja och sen var det lite privata saker också. Allt kommer jag inte heller ihåg. Det kanske inte är så jätte roligt att läsa vår inköpslista men har ju inte något annat att skriva om :(


Efter gästerna har kommit ska vi nog sätta på grillen och börja grilla våra korvar. Bröden kommer nog också och hälsar på grillen. K var så gullig i dag nät vi var ute. Vi hade en balja som hundarna kan dricka ut. Men K tycker vatten är väldans roligt. Så han kröp dit och stack ner hela armen i vattnet. Han har en liten sol hatt. Den fick bada lika mycket som hans tröj arm.. :) Så fort vi kom in så fick han byta kläder och sen äta lite lunch. Pasta med skinksås. Det gillar han nästan lika mycke som lasnge som är hans favotit. Jag önskar att jag hade en kamera då skulle jag sätta in bilder hela tiden. Men jag ska köpa en så fort jag får penger så det räcker. Jag har kanske 300 kronor och det räcker ju inte. Det räcker ju knappast till ett par jeans. Och kläder måste man ju ha, man kan ju inte gå runt och vara naken.

Helt carzy.

Naken!!!


Haha väldig rolig. Men nu ska jag hitta på något att göra så vi hörs.

Pözz o Kramizar

Av Elin - 30 maj 2009 10:54

Fest!!!

Ja, det är nog något som alla gillar. Men i heljen så är det lite överdrivet mycke med det. Pappas tjej Maria har fyllt år. Så igår så var det pappas släkt som kom. Som: Farmor och farfar, Pappas moster och hennes man, Farbror med kusinerna, ja det var nog inte alla de heller men jaja. Ni fattar kanske. Idag kommer Marias släckt hit kl 18.00 och då ska vi vel fika eller något. Tängte ringa någon jag kan va med idag. Vet inte vad jag annars ska göra. Tror jag ska ringa Carro. -.- Mip mip som hon bruker säga... Ni kan vel kolla in henns blogg ochså www.teaterfreaket.bloggagratis.se. Carro skriver lite allt möjligt. Jag ska kanske ringa Embla och fråga om vi kan hitta på något. Fast snart så ska vi åka på utflykt jag och pappa först.. Fast han s utflykter är att handla :) Men det kan ju vara kul. Jag ska försöka slriva större inlägg och inte bara min korta som jag bruker skriva. Vi ska bara vänta på att lillebror ska vakna så kan vi åka sen. Eller så säger vi till Maria att hon får passa honom så vi kan åka. Varje mårgon när jag vaknar så tänker jag: Måste gå på toa. Det är nog bara för jag har gjort det varje morgon när jag har vaknat. Nu är klockan snart 11 så nu ska jag nog gå och göra mig i årdnig. Pussar Mig <3

Av Elin - 30 maj 2009 10:38

Sånt här får mig att gråta. Jag vet att det är the sims, men denhär låten är så fin.

Av Elin - 28 maj 2009 19:45

Av Elin - 22 maj 2009 17:20

Åhhh.. Nu har jag inte skrivit på ett tag, men nu ska jag skriva så de ryker. Imorgon ska jag iväg på klassresa med klassen. Hahah kånstigt, klassresa med klassen. Vi ska till Ängsholmen ute i Stockholms Skärgård. Vi stannar hela helgen, och hem på måndag. Det blir kul. Men nu har jag inget kvar att skriva om.


 

Hejdå

Av Elin - 15 maj 2009 13:38

Detta tyckte jag var ett väldigt fint mejl. Jag fick den av min bästa kusin. Unn.

Hej!
 

Är det nån du förlorat som du inte ville förlora eller nån som du vet att du kommer förlora?
 

Det kan vara en flickvän/pojkvän eller din allra bästa kompis, Kanske nån i din släckt eller husdjur. Det kan vara vem som helst!
 

Du behöver nog inte vara så orolig för det för jag vet och alla andra som fått detta medelande att du är världens snällaste i hela världen.
 

Du behöver inte tro att nån gått bort från dig, De finns med dig.
Du har en gåva, Min vän! En underbar gåva.
 

Det är därför du har så många som bryr sig om dig.
 

Om du nån gång blir ledsen eller arg på nån så tänk på vilka du har, Vilka som älskar dig och tycker om dig! jag gissar på att det är ganska många som tycker om dig.
 
 
 
 
Ditt hjärta är stort för många! Det är dags för dig att använda hjärtat, Det är så stort att hela världen plus mer får plats där. 
Våga pröva, Ingen blir besviken!
 

Och alla som inte är glada behöver en kram
 
 
 
 

Tack för mig!

Av Elin - 9 maj 2009 16:59

FÖRE GIFTERMÅL:

Han: Ah... äntligen. Jag kan knappt bärga mig.
Hon: Vill du att jag ska gå?
Han: NEJ! Tänk inte ens tanken.
Hon: Älskar du mig?
Han: Självklart. Nu och för alltid.
Hon: Har du någonsin varit otrogen mot mig?
Han: Aldrig! Varför tror du det?
Hon: Vill du kyssa mig?
Han: Så fort jag får chansen!
Hon: Vill du slå mig?
Han: Aldrig! Är du galen?!
Hon: Kan jag lita på dig!
Han: Ja.
Hon: Åh, älskling...
 
Efter bröllopett
 läs ner ifrån

Presentation

Omröstning

Ditt favorit djur
 Häst
 Katt
 Hund
 Hamster
 Marsvin
 Kanin
 Orm
 Spindel
 Papigoja
 Undelat
 Kameleiont
 Fiskar
 Ko
 Får
 Höna
 Åsna
 Övrigt djur
 Gillar alla djur
 Jag har inget favorit djur
 Jag hatar alla djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards