Elinsa- All For you

Alla inlägg under juli 2009

Av Elin - 30 juli 2009 11:13

Halloj. Nu har jag inte  bloggat på ett tag. Det har inte funnits tid för att blogga. F*n då var man sjuk igen. Nu ska Ebba, Lindas flicka komma upp och hålla mig lite sällskap :) 


Igår var vi på Kneippbyn, där var Kajsa, Per, Linda, Ebba, jag och mamma med. Vi började på Sommar land. Där var det jätte roligt. Jag åkte en båt då man åkte upp på en slags metall grej upp i luften. Sen släpptes man ner och hamnade i vattnet. Den var jätte rolig.


När vi kom in på Vattenland så blev Ebba trött och kände sig hängig. Jag och Kajsa sprang iväg och åkte massa vattenruschbanor. När vi kom till baka till våra platser så var klockan halv fyra och då skulle Ebba och Linda hem. Ebba hade sovit ett tag medan vi hade stojat runt jag och Kajsa. Vi trodde att Ebba hade feber, och när Linda och Ebba kom hem hade Linda tagit tempen på Ebba. Då hade Ebba 38,5.


På kvällen cyklade jag hem till mormor och morfar. Innan jag gjorde det hade jag och mamma varit på stan och jag fick en rosa handväska för 99:-, jätte gullig. (Bild kommer) Sen gick vi till Åhléns och då fick jag två böcker.  Tillsammans och Tillsammans Andra Boken. Uppföljare på två ungdoms romanser av Denise Rudberg. Sen åt vi middag, Lax och kokt potatis med någon slags dill sås. När jag kom fram till mormor och morfar skickade jag ett sms till mamma som löd, Hjälp jag är rånad. Nej skämta är där nu.

Då kände jag att jag hade ont i halsen. Fick lite glass med hallon och strössel. Det gick inte att äta upp allt. Sen kom mamma. Vi cyklade hem strax efter nio. Då satt Linda Ebba och Sture och Pelle och satt o pratade. Vi gick dit oich satte oss där pch pratade. Jag gick och duschade. sen gick jag och Ebba och kollade på teve. Vid halv tolv på natten gick vi upp och la oss. Vaknade vid tio och började skriva inlägget 11.13 Men nu är klockan tio i tolv.


Kom på en skojig grej. Elinsa = Elin sa. Jag heter Elin och bloggar.


Ha det jätte bra. Puss och kram Elin

Av Elin - 4 juli 2009 16:49

Vet att jag inte har skrivit på ett tag. Men ni vet det är sommar så man hinner inte med lika mkt.


Har prec gått förbi spökhuset. Inte kul



Jag läser en skit bra bok. Den heter Alexis val.



Hejdå.

Presentation

Omröstning

Ditt favorit djur
 Häst
 Katt
 Hund
 Hamster
 Marsvin
 Kanin
 Orm
 Spindel
 Papigoja
 Undelat
 Kameleiont
 Fiskar
 Ko
 Får
 Höna
 Åsna
 Övrigt djur
 Gillar alla djur
 Jag har inget favorit djur
 Jag hatar alla djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards